Центр адмінпослуг. Відкриття не за горами |
|
|
Центр адміністративних послуг готується незабаром відкрити свої двері. Сьогодні в цьому переконався міський голова Володимир Чайка. Начальник відділу дозвільних процедур Андрій Яковлєв продемонстрував меру майбутній центр, який створили у правому крилі будівлі міськвиконкому на першому поверсі. У центру окремий вхід, приміщення ізольовано від решти частини будівлі, для цього проходи перегородили додатковими дверима. Єдиний простір створили, демонтувавши двері кабінетів, розташованих в цьому крилі. Так що робота Центру буде абсолютно прозорою.
Зараз у центрі встановлюють оргтехніку, меблі, монтують локальну мережу.
Зайшовши до Центру, відвідувач потрапить у великий хол з комфортними місцями для очікування своєї черги й електронними терміналами. Один з них інформаційний, а другий - система інтелектуального управління чергою.
За допомогою інформаційного боксу відвідувачі будуть мати доступ до сайтів, які містять інформацію про адмінпослуги. До речі, ведуться роботи зі створення сайту адміністративних послуг. Ще 4 подібних термінала планується встановити в будинках адміністрацій районів міста, щоб городяни мали вільний доступ до інформації про адмінпослуги. Як розповів Андрій Яковлєв, нещодавно Президент України підписав новий закон про адмінпослуги, в якому сказано про розташування центрів адміністративних послуг у районах міста, у разі їх наявності. Цей варіант розглядатимуть в майбутньому.
Електронний термінал, керуючий чергою, допоможе відвідувачу обрати необхідного адміністратора і «записатися» до нього на прийом. Термінал видасть клієнтові талончик, в якому буде вказано його номер у черзі. Залишиться лише дочекатися виклику, для цього відвідувачеві необхідно стежити за інформацією на електронному табло.
У центрі розташуються й обласні адміністратори, які будуть обслуговувати підприємців районів області та Миколаєва. Вони будуть надавати такі дозвільні документи, які можна отримати тільки в області, наприклад, дозвіл ДАІ на перевезення небезпечного вантажу між районами.
Центр буде працювати 10 годин на день і 6 днів на тиждень. У центрі адмінпослуг буде видаватися більш 150 видів документів, з часом діапазон документів, які можна тут отримати, розшириться. Адже в Миколаєві визначено понад 300 адмінпослуг.
Міський голова розпорядився прискорити роботи і визначив термін відкриття центру.
Опубліковано: Субота, 14 липня 2012, 16:12