СТАТИСТИКА ВІДВІДУВАНЬ

21818101
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Цього місяця
Попереднього
Загалом
1999
18943
52330
316642
281538
21818101

Ваша ІР адреса: 172.20.0.6
2024-04-26 02:50

Календар

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

м. Миколаїв

Миколаїв - на шляху до по-справжньому електронного врядування Друк E-mail

Всеукраїнська конференція «Регіональні перспективи просування технологій електронного управління та розвитку електронної демократії на виконання Плану дій з впровадження в Україні Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» пройшла у великому залі міськвиконкому 14 червня.

 Конференція видалася "гарячою", була насичена цікавими виступами і гострими дискусіями.

Організаторами конференції виступили:

 Миколаївська міська рада, Миколаївський міський голова, міська громадська організація «Фонд розвитку міста Миколаєва», Національний центр електронного управління, Партнерство «Відкритий Уряд», громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку».

Учасників конференції привітали міський голова Володимир Чайка і секретар міської ради Володимир Коренюгін, вони розповіли про ті успіхи, яких досягла мерія в зазначеному напрямку. Так, створено персональний сайт міського голови, на якому будь-який бажаючий може поставити запитання меру, у великому сесійному залі встановлена система електронного голосування, готується до відкриття Центр адміністративних послуг, в бібліотеках Централізованої бібліотечної системи для дорослих м. Миколаєва відкриті інтерактивні точки доступу до місцевого електронного документообігу, правда, в самій мерії ця сама система електронного документообігу ще не впроваджена.

Так, ще прийнята Програма «Електронне управління та електронна демократія в місті Миколаєві на 2010-2015 роки». Але через дефіцит коштів в міському бюджеті на цю програму в цьому році не виділено ні копійки.

Як відмітив голова міської громадської організації «Фонд розвитку міста Миколаєва» Михайло Золотухін, впровадження системи електронного врядування в Миколаєві йде скоріше повільно, ніж правильно.

 І багато працівників самої мерії про це щиро шкодують, особливо коли бачать як «електронізірована» робота в меріях Вінниці, Бердянська, Борисполя та багатьох інших містах-передовиках.

 До речі кажучи, на конференції були присутні представники цих міст, окрім того, вони натхненно і емоцій6но розповідали про просування систем електронного управління в своїх міськрадах.

Завдяки впровадженню систем електронного документообігу вінничани, бориспільці, бердянчани провели утруску і усушку своїх апаратів, збільшили зарплату працівникам, які залишилися, відмовилися від писанини і підвищили якість послуг, що надаються населенню. Миколаївська мерія поки що може лише помріяти про такий електронний прорив.

Підбиваючи підсумки, учасники конференції прийняли резолюцію.

Треба сказати, що в ході засідання первісний варіант резолюції кардинально переписали з ініціативи представників громадськості, присутніх в залі. Остаточний варіант резолюції буде готовий до вівторка, з яким ми вас обов'язково ознайомимо.

І ще. На початку конференції міський голова Володимир Чайка та керівник обласної громадської організації «Регіональний центр підтримки електронного урядування» Володимир Худяков підписали Меморандум про співпрацю.

Безумовно, діяльність громадських діячів в Миколаєві є тим локомотивом, який тягне ідею впровадження системи електронного врядування в мерії Миколаєва, однак очевидно, що необхідні серйозні донорські вкладення для реалізації всіх планів і задумів. Вливань Міжнародного фонду «Відродження», хоч і чималих, не вистачає.

Опубліковано: Четвер, 04 жовтня 2012, 16:04
Налетаем на жилье Друк E-mail

В Николаеве для успешного воплощения в жизнь социальной инициативы Президента Украины по жилью, казалось бы, все есть: дома строятся, финансирование идет, стоимость ипотечных кредитов снижают, – но горожане оформлять ипотеку не спешат.

В этом году около 100 человек получили соответствующие консультации и лишь 4 николаевца собрали полный пакет документов, необходимых для оформления кредита на жилье, и были направлены в банк для проверки платежеспособности.

Об этом стало известно в ходе заседания Координационного совета по вопросам развития молодежного жилья в Николаеве, которое прошло сегодня, 13 июня, под председательством вице-мэра Владимира Гуллера.

Как отметил Владимир Ильич, эта социальная инициатива Президента направлена на обеспечение жильем всех слоев населения. И сегодня очень жестко ставится вопрос о ее реализации.

Для ее воплощения делается все возможное. В первую очередь, из госбюджета выделяются необходимые средства. Так, в рамках программы «Доступное жилье» из государственной казны на Николаевскую область в этом году должно быть направлено 2 млн. грн. На данный момент уже выделено 200 тыс. грн.

Кроме того, чтобы сделать ипотеку более доступной для людей, государством было принято решение снизить стоимость кредитов для приобретения жилья.

Установлено, что максимальная ставка кредита не должна превышать 16% годовых, при этом основную часть ставки – 13% - компенсирует государство, поэтому получателю кредита придется платить всего 3% полученной суммы, чтобы обслуживать кредит.

Так вот, нашей области для удешевления ипотеки в этом году в госбюджете предусмотрено 25 млн. грн., из этой суммы уже выделено 700 тыс. грн.

На молодежное строительство из бюджета Николаева на данный момент выделено 2 млн. грн. (на эти цели в казне города предусмотрено 2,9 млн. грн).

По словам Василия Федорончука, директора Николаевского регионального управления Государственного специализированного финансового учреждения «Государственный фонд содействия молодежному жилищному строительству», специалисты уже подсчитали, что если какая-либо николаевская семья возьмет такой льготный кредит на жилье, ей придется в месяц выплачивать около 2,2 тыс. грн.

Остальную сумму – порядка 2,3 тыс. грн. – банку компенсирует государство.

К слову сказать, в рамках реализации жилищной инициативы Президента в Николаевской области возводятся 5 объектов. Все эти новострои появятся в Николаеве.

Вот они:

Многоэтажный жилой дом, корпус 5 по ул. Потемкинской - угол ул. 1 Слободской;

Многоэтажный жилой дом, корпус 4 по ул. Потемкинской - угол ул. 1 Слободской;

Многоэтажный жилой дом, корпус 6 по ул. Потемкинской - угол ул. 1 Слободской;

Жилой дом по адресу: г. Николаев, мкр. Северный, ул. Архитектора Старова, 27-г;

Жилой дом по адресу: г. Николаев, мкр. Соляные-2, проспект Героев Сталинграда, 89-а, корпус 2.

Интересно, что 2 последних объекта будут введены в эксплуатации совсем скоро – в 3 квартале 2012 г. Так что все желающие могут уже выбирать себе квартиры по душе.

Владимир Гуллер подчеркнул, с реализацией инициативы Президента не все так идеально.

Осложняет ситуацию несовершенство механизма предоставления кредита. Условия его оформления также нуждаются в доработке. Это стало причиной того, что в прошлом году в Николаеве очень мало было приобретено доступного жилья.

Чтобы решить эту проблему, регионы будут вносить предложения, в которых укажут свое видение решения вопроса. Есть, например, предложения разрешать приобретать жилье за счет льготного кредита на вторичном рынке.

Сегодня также рассматривается возможность участия в программе введенных в эксплуатацию объектов со 100-процентной готовностью.

Перспективным видится и строительство в рамках жилищной инициативы Президента индивидуальных жилых домов.

Одно из николаевских предложений звучит так.

Разрешать оформлять второй раз ипотечный кредит (а сегодня его можно получить только один раз), если есть такая необходимость.

 А, как отметил заместитель городского головы, такая необходимость есть, например, когда семья, оформившая кредит, ожидает пополнение или уже расширилась.

Поэтому ей просто необходимо увеличить площадь жилья. В таком случае было бы неплохо выдать ей второй кредит для приобретения более подходящего жилья.

А ту квартиру, приобретенную за льготный кредит, передать человеку, чья очередь на жилье уже подходит.

Заместитель городского головы Владимир Гуллер отметил, в нашем государстве очень жестко следят за тем, как осуществляется обеспечения украинцев доступным жильем.

Поэтому спрос с руководителей регионов будет самый серьезный.

За дополнительной информацией об условиях оформления ипотечных кредитов и для подачи документов обращаться в Николаевское региональное управление Государственного специализированного финансового учреждения «Государственный фонд содействия молодежному строительству» по адресу:

г. Николаев ул. Рабочая, 2-А, офис 507, тел. (0512) 56-39-41, 56-38-45.

Опубліковано: Четвер, 04 жовтня 2012, 16:02
Сьогодні три карети швидкої допомоги передав місту бізнесмен Сергій Гнатко, який не побажав афішувати назву свого підприємства Друк E-mail

 - На цих машинах працюватимуть звичайні лінійні бригади, які зможуть надавати допомогу і у важких ситуаціях, і в звичайних. Усі автомобілі готові до проведення реанімаційних заходів, укомплектовані дефібриляторами, електрокардіографами і «дихальною» апаратурою. Сьогодні у нас працює 31 бригада, так що додаткові 3 машини - це відчутна допомога, - зазначив головний лікар станції швидкої медичної допомоги Максим Бекало. - Відповідно до стандартів, прописаних Міністерством охорони здоров'я України, місту необхідно ще 10 «швидких».

Уже зараз в Україні проходить перший етап реформи в охороні здоров'я. Найближчим часом медична допомога буде розділена на види: екстрена (швидка), первинна (сімейний лікар), вторинна (травмпункти), третинна (планове лікування хронічних хворих), паліативна (допомога вмираючим).

Первинна допомога буде надаватися в амбулаторних умовах лікарем загальної практики за місцем проживання пацієнта. Вторинна допомога - як амбулаторно, так і стаціонарно лікарями вузьких спеціальностей. Третинна допомога - це вже високоспеціалізована допомога, яка передбачає застосування високотехнологічного обладнання та високоспеціалізованих медичних процедур.

Медична реформа передбачає зміну функцій «швидкої допомоги». Її нове завдання – не надати допомогу на місці, а швидко довезти пацієнта до лікарні. Запланований час приїзду швидкої за викликом в місті - 10 хвилин. І такі реанімобілі - це істотна підмога для системи медичного обслуговування, яка реформується.

Начальник міського управління охорони здоров'я Лариса Дергунова подякувала спонсора за такий щедрий подарунок. Лариса Юріївна наголосила, що закупівля спецавтомобілів - це великі непідйомні витрати для міського бюджету, а оновлення та поповнення парку «швидких» необхідно для екстреної медицини.

Міський голова Володимир Чайка, передавши ключі від новеньких «швидких», розповів, що Миколаїв, хоч і не в ряду міст, де реалізується щільний проект реформування охорони здоров'я, багато зробив, щоб наблизити медичне обслуговування до городян. В місті вже не один рік працюють 14 сімейних амбулаторій і найближчим часом відкриються ще кілька. Володимир Дмитрович зазначив, що завдяки введенню системи сімейних лікарів у кожного городянина відпаде необхідність в самолікуванні, а значить, людина вчасно отримає медичну допомогу. Все нове - добре забуте старе. Лікар загальної практики - це фактично повернення до системи земських лікарів.

Швидка медична допомога вже через кілька місяців стане ближчою до жителів Центрального району. На найближчій сесії міської ради, 19 квітня, депутати мають виділити відсутні 230 тис. грн. для проведення остаточних робіт з реконструкції першої підстанції за адресою: вул. Чкалова, 93.

Опубліковано: Четвер, 04 жовтня 2012, 15:38
У Жовтневій лікарні - нове обладнання Друк E-mail

У рамках тристоронньої угоди між Миколаївським глиноземним заводом компанії РУСАЛ і адміністраціями міста Миколаєва й Жовтневого району металурги передали Центральній районній лікарні (ЖЦРБ) нове медичне обладнання на суму 180 тис. грн. Усього з початку 2011 року МГЗ придбав устаткування для медзакладів району на суму 280 тис. грн.

 На церемонії передачі обладнання генеральний директор МГЗ Юрій Овчинніков підкреслив, що вкладення заводу, компанії в обладнання для районної лікарні розглядаються металургами як внесок у поліпшення умов життя, в остаточному підсумку - у людський капітал.

 Голова Жовтневої райдержадміністрації Олена Ракова нагадала, що всі пункти договору, укладеного заводом з районом в 2011 році, були металургами виконані. МГЗ витратив на реалізацію програм соцпартнерства в регіоні у 2011 році більше 3 млн. грн.

 За словами головного лікаря Жовтневої ЦРБ Юрія Богатого, без допомоги МГЗ про таке обладнання лікарня могла б тільки мріяти. Головлікар нагадав, що в 2011 році для фельдшерсько-акушерських пунктів району МГЗ придбав медтехніки на 100 тис. грн.

 Нове обладнання для ЖЦРБ містить у собі електрокардіограф, фетальний монітор, низькотемпературні холодильники для зберігання плазми крові, аналізатор крові, стерилізатор і коагулометр. Ця техніка допоможе медикам ЦРБ ставити більш точні діагнози, проводити кваліфіковане лікування, полегшувати для хворих період відновлення, а, виходить, у цілому сприяти збереженню й поліпшенню здоров'я мешканців району.

http://www.gorsovet.mk.ua/news.ua?id=3088

Опубліковано: Четвер, 04 жовтня 2012, 15:31
Свалка з ваговою Друк E-mail

 31 серпня журналісти змогли познайомитися з роботою міського звалища.

 За останній рік полігон твердих побутових відходів зазнав ряд змін. Так, проведено реконструкцію адміністративної будівлі, нарешті встановлені ваги, обладнане зовнішнє освітлення та відеоспостереження. Для цього з міського бюджету виділено 755 тис. грн., з них: 551,4 тис. грн. - на будівельні роботи і трохи більше 203 тис. грн. - на обладнання.

 Процедура зважування до болю проста, машину зважують два рази: із сміттям і порожню. Всі дані реєструє диспетчер, водій отримує на руки накладну. Так журналісти змогли наочно переконатися, що стандартний сміттєвоз за одну ходку привозить трохи більше 2 тонн відходів. За словами диспетчера, автомобілі фірми «Грінко» привозять по 15-17 тонн, але є один мінус - ці машини дуже громіздкі і, у зв'язку з не обладнання полігону і м'яким грунтом, їм складно розвертатися на звалищі і відвантажувати відходи.

 Як розповів заступник начальника управління з охорони навколишнього середовища та благоустрою Володимир Корчагов, з липня вагова, яка оснащена системою комп'ютерного збору даних, працює в тестовому режимі. Через десять днів вагова запрацює на повну силу, ще розробляється програмне забезпечення і необхідно підключити ваги до серверу, всі дані будуть пов'язані із записами відеоспостереження, щоб не виникало плутанини, яка машина скільки сміття привезла на звалище. Таке електронне управління дасть можливість обчислювати об'єм сміття в тоннах (раніше вимірювали в кубах). На замовлення департаменту житлово-комунального господарства інститут «Миколаївкомундорпроект» розробив коефіцієнт перерахунку показників ваги в показники обсягу.

 Крім цього, буде проводитися моніторинг: скільки сміття в день виробляють миколаївців в різних районах міста, і відповідно контролюватися робота візників.

 Директор КП «Миколаївкомунтранс» Дмитро Шпунтов, провів екскурсії по відремонтованій диспетчерській, розповів, що на підприємстві працює 60 чоловік (сьогодні на ділянці - 16). Завдяки ремонту диспетчерського пункту створені умови для комфортної роботи диспетчерів, охоронців, слюсарів і водіїв.

Опубліковано: П'ятниця, 31 серпня 2012, 16:21