Про регіон
Про стан торгової мережі Миколаївської області у 2014 році |
Головним управлінням статистики узагальнені результати державного статистичного спостереження щодо наявності роздрібної мережі на балансі підприємств-юридичних осіб області.
Станом на 1 січня 2015 року на Миколаївщині діяло 394 підприємства – юридичні особи, що здійснювали діяльність з роздрібної торгівлі через спеціально організовану торгову мережу. В організації торговельного процесу та обслуговуванні населення були задіяні 4,6 тис. працівників.
Торгова мережа області налічувала 1358 об’єктів роздрібної торгівлі, з них 952 магазина, 202 кіоска та 204 автозаправні станції, включаючи АГНКС (автомобільні газонаповнювальні компресорні станції).
Мережа роздрібної торгівлі порівняно з 2013 роком скоротилась на 5,6% (на 81 одиницю), в основному, за рахунок скорочення її у сільській місцевості. Так, в області зменшилась кількість магазинів на 3,4%, або на 33 одиниці (у сільській місцевості – на 16,3%), та їх торгова площа – на 11,2% і становила 209,4 тис.м2 (у сільській місцевості – на 16,9% і становила 15,3 тис.м2).
На 1 січня 2015 року в області діяло 443 продовольчих та 509 непродовольчих магазинів і у порівняні з попереднім роком їх кількість зменшилась на 1% та на 6,1% відповідно. Із загальної кількості магазинів 47 об'єктів належалидо мережісупер- та гіпермаркетів. Разом 40 супермаркетів та 7 гіпермаркетів забезпечили більше чверті річного обсягу роздрібного товарообороту. Мережа магазинів самообслуговування налічувала 142 одиниці у т.ч. продовольчих – 89, непродовольчих – 53 і проти 2013 року скоротилась на 2,2% та 3,6% відповідно.
Кількість напівстаціонарних об’єктів роздрібної торгівлі (кіосків та автозаправних станцій, включаючи АГНКС) зменшилась на 10,6% і на 1 січня 2015р. налічувала 406 одиниць.
Більше половини (54,3%) торгової мережі області припадало на м.Миколаїв, яка налічувала 738 об’єктів, з них 477 магазинів з торговою площею 161,2 тис.м2, 187 кіосків та 74 автозаправних станцій, включаючи АГНКС.