Про регіон
Цінова ситуація на споживчому ринку області у липні 2014 року |
![]() |
![]() |
Головне управління статистики у Миколаївській області повідомляє, що індекс споживчих цін у липні 2014р. по Україні склав 100,4%, з початку року – 112,0% (без урахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим і м.Севастополя), по Миколаївській області –100,9% та 111,8%, відповідно.
У липні п.р.проти червня 2014р. на споживчому ринку області продукти харчування та безалкогольні напої знизились в ціні на 1%.
Овочі подешевшали на 26,7%, а саме: капуста – на 42,7%, коренеплоди (буряк, морква), цибуля та гриби – на 30,7%, картопля – на 26,7%, овочі, вирощені з їхнього насіння (огірки, помідори, кабачки, баклажани) – на 23,4%.
На 3,2% знизилась вартість цукру.
В той же час, підвищились в ціні риба та продукти з риби на 5%, м’ясо та м’ясопродукти – 3,8%.
Приріст цін на молоко, сир та яйця склав 2,2%, з них на яйця–16,8%, на сметану – 1,4%, одночасно, молоко подешевшало на 1,3%.
Вартість хліба і хлібопродуктів збільшилась на 2% за рахунок подорожчання рису на 4,2%, кондитерських виробів з борошна – на 2,5%, хліба – на 2,2%, макаронних виробів – на 1,2%, інших продуктів (борошно, крупи манні, перлові, ячні, пластівці вівсяні) – на 0,2%.
Також на 2% більше стали коштувати фрукти, серед них інші види свіжих, охолоджених, заморожених фруктів (кавуни, ківі) – на 26,2%, цитрусові – на 10,6%, яблука – на 3,2%, сухофрукти – на 1,9%, тим часом, кісточкові (персики, нектарини) знизились в ціні на 22,4%, банани – на 7,6%, виноград – на 0,9%.
На 1,6% зросли в ціні олія та жири під впливом подорожчання олії соняшникової на 4,2%, сала – на 2,1%, разом з цим, масло здешевіло на 1,2%.
На споживчому ринку непродовольчих товарів та послуг області за липень п.р. оплата за житло, воду, електроенергію, газ та інші види палива в цілому підвищилась на 9,5% внаслідок зростання тарифів на водопостачання в 1,9 раза, водовідведення – в 1,7 раза, гарячу воду – в 1,5 раза.
Приріст цін у сфері транспорту на 0,9% спричинений подорожчанням проїзду у приміському поїзді на 28%, легкових автомобілів виробництва Японії – на 22,3%.
У сфері охорони здоров’яціни підвищились на 2,8%, що насамперед зумовлено зростанням в ціні послуг лікарень на 6,4%, фармацевтичної продукції – на 2,6%.
На 2,3% зросли ціни у сфері відпочинку і культури в більшій мірі за рахунок подорожчання телевізорів на 8%, зошитів – на 5,8%, туристичних послуг – на 4,9%, фотопослуг – на 4,6%, фотоапаратів – на 4,2%, кабельного телебачення – на 4,1%.
У сфері ресторанного та готельного бізнесу ціни підвищились на 0,8% під впливом збільшення вартості послуг пансіонатів на 12%, харчування в ресторанах – на 1% та закладах швидкого харчування – на 0,4%.
Різні товари та послуги подорожчали на 2,4%, у т.ч. засоби жіночої гігієни – на 8,2%, шампуні – на 6,7%, мило туалетне – на 5,6%.
Водночас, предмети домашнього вжитку, побутоватехніка та поточне утримання житла стали коштувати на 0,2% менше внаслідок зниження в ціні домашнього текстилю – на 4,7%, побутової техніки на 0,4%(у т. ч. прасок – на 7,5%, мікрохвильових печей – на 6,1%, електрочайників – на 5,7%).
У сфері зв’язку ціни знизились на 0,1%, а також внаслідоксезонних знижокна 8,8% подешевшали одяг і взуття.
Ціни у сфері освіти залишились на стовідсотковому рівні.