Про регіон
Цінова ситуація на споживчому ринку області у лютому 2014 року |
![]() |
![]() |
Головне управління статистики у Миколаївській області повідомляє, що у лютому 2014р. індекс споживчих цін по Україні становив 100,6%, по області – 100,3%. При цьому цінові процеси упродовж місяця знаходилися під впливом ситуації на валютному ринку України та сезонного коливання цін на овочеву продукцію та товари легкої промисловості.
Так, порівняно з січнем 2014р. продукти харчування та безалкогольні напої подорожчалина1,7%.
Овочі стали коштувати на 7,9% більше, з них, капуста – на 22,2%, картопля – на 10%, буряк, морква, цибуля та гриби – на 5%, при цьому помідори подешевшали на 3,8%.
На 6,6% зросли ціни на фрукти, зокрема, банани подорожчали на 10,8%, ківі – на 8,7%, цитрусові – на 7,3%, яблука – на 3,2%.
На 4,1% зросла вартість цукру.
Подорожчання молока, сиру та яєць на 1,2% зумовлено зростанням цін на яйця на 4,3%, сметану – на 1,8%, сир і м’який сир (творог) – на 1,6%, водночас, молоко подешевшало на 0,5%.
Риба та продукти з риби зросли в ціні на 1,1%, олія та жири – на 0,5%, м’ясо та м’ясопродукти – на 0,1%.
Ціни на хліб залишилися незмінними.
На споживчому ринку непродовольчих товарів та послуг за лютий п.р. оплата за житло, воду, електроенергію, газ та інші види паливазбільшиласьна0,5%за рахунокпідвищення цін на газ скрапленийдля побутовихпотребна 7,6%.
Підвищення цін у сфері транспортуна2,1% зумовлено значним подорожчанням легкових автомобілів на 11,6%та палива і мастил – на 3,6%.
Ціни у сфері охорони здоров’язрослина 0,9%під впливомподорожчання послуг консультативних на 4,3%, санаторно-курортних установ – на 3%, фармацевтичної продукції – на 1,3%.
У сфері освіти зростання цін на 0,8% викликано збільшенням вартості послуг дошкільної та початкової освіти на 2,5%.
На 0,5% зросли ціниу сфері відпочинку і культури, насамперед,за рахунок подорожчання туристичних послуг на 8,3% .
Натомість, вартість одягу і взуття зменшилася на 13,5%, щозумовлено сезонними знижками цін на взуття в середньомуна 15% та одяг – на 13%.