Економіка

Автомобільний ринок області Друк

 

Головним управлінням статистики узагальнені результати роботи підприємств-юридичних осіб, які здійснювали діяльність з роздрібної торгівлі автомобілями і автотоварами.

У 2009р. продаж автомобілів і автотоварів зменшився на 69% і склав 468млн.грн. (у 2008р.– 1262млн.грн.), а їх частка в загальному обсязі роздрібного товарообороту підприємств знизилась до 10% проти 24% торік. Вперше за останні три роки було зафіксовано спад продажу автомобілів і автотоварів.

У 2009р.в області реалізовано 3,6 тисяч автомобілів (на 375 млн.грн.) проти 13,5 тисяч (на 1109 млн.грн) у 2008р.

У січні–березні 2010р. продаж автомобілів і автотоварів в порівнянні з відповідним періодом минулого року також зменшився на 22% і склав 91 млн.грн. (у січні-березні 2009р. – 108 млн.грн.).

У січні–березні 2010р.в області реалізовано 602 автомобіля                 (на 71 млн.грн.),  у січні–березні2009г. – 910 штук (на 88 млн.грн).

Майже половина проданих автомобілів – продукція вітчизняного виробництва.

В Миколаївській області роздрібну торгівлю автомобілями здійснювали 40 підприємств-юридичних осіб, найбільш відомі та великі з яких товариства з обмеженою відповідальністю: “Автоцентр на Будівельників”, “Техноконтракт”, “Легенда-Авто”, “Флагман-Авто”, а також Іноземне підприємство “АІС-Миколаїв” та Акціонерне Товариство “Українська автомобільна корпорація”. На ці шість підприємств припало 50% обсягів продажу автомобілів.

Опубліковано: Понеділок, 20 вересня 2010