Економіка

Оптова торгівля області за січень-березень 2011 року Друк

 

Головним управлінням статистики узагальнені підсумки діяльності сектору оптової торгівлі Миколаївської області у січні-березні 2011р. Всього за Iквартал підприємствами регіону реалізовано товарів оптом на 3 млрд.грн. (на 4 млрд.грн. у січні-березні 2010р.). Суттєве зменшення оптового товарообороту відбулося за рахунок скорочення продажу пшениці м'якої, ячменю, кукурудзи, соняшнику та цукру.

Основним джерелом формування оптового товарообороту, як і в попередні роки, булинепродовольчі товари, частка яких становила 81%, а обсяг продажу – 2 млрд.грн. проти 3млрд.грн. (83%) у відповідному періоді 2010р.

В торгівлі непродовольчими товарами виділялися обсяги реалізації cоняшнику, ріпаку, кунжуту, сафлору, кользи, гірчиці – 321  млн.грн. (15% загального обсягу реалізації непродовольчих товарів); енергетичних матеріалів та продуктів перероблення нафти– 198 млн.грн. (9%). Крім цього, помітними були обсяги оптової торгівлі зерновими культурами – 151 млн.грн. (7%), металами кольоровими (крім дорогоцінних) – 37 млн.грн. (2%),вузлами, деталями та приладдям для автомобілів та їх двигунів – 33 млн.грн. (1,5%).

З продовольчих товарів, яких було продано на 497 млн.грн., найбільш активно здійснювалася торгівля оліями рослинними, шоколадними та кондитерськими цукровими виробами, пивом солодовим, включаючи пиво безалкогольне, молоком та молочними продуктами, кавою, м'ясом та м'ясними продуктами, сумарна питома вага яких в обороті продовольчих товарів становила 56%.

Вагомими залишилися обсяги реалізації товарів виробництва України. Їх частка становила 89% (90% у січні-березні 2010р.).

Опубліковано: П'ятниця, 01 липня 2011